Monday 2 January 2012

Guest of Geng KY

Another Shah in the house. Orang Muar. Ex-student of the school which I wish I had enrolled into. Sekolah Menengah Agama Sultan Muhammad. Masa zaman aku bersekolah dahulu, ada tiga sekolah yang ingin menjadi idaman pelajar dan ibu bapa iaitu SMA Sultan Muhammad, SMA Sharifah Rodziah dan tentunya, Sekolah Menengah (sekarang ditambah perkataan "Sains") Sultan Muzaffar Syah.

Instead, I went to Sekolah Tinggi Melaka. Tapi aku syukur, betul-betul syukur kerana dapat menjejakkan kaki ke STM ataupun lebih terkenal dengan nama Malacca High School. Banyak pengalaman yang ditimba, dan banyak ilmu dipelajari.

Tapi aku tak pasti sama ada penampilan Shah ini hanyalah one-off, ataupun akan dijemput lagi dan lagi.

Anyhow, it was nice meeting and chatting with you.

Mus akan memulakan tahun baru di tempat kerja baru. Seperti biasa, aku ucapkan selamat maju jaya buat dia. Menjadi harapan aku agar tempat kerja ini berjaya mengikat kesetiaan Mus. Penatlah nak kemas kini phonebook, Mus oiii!!! Satu lagi, jangan lupa untuk open table tau! Jawatan pun dah besar, tentunya gajinya besar juga. Kongsi-kongsilah dengan kawan-kawan :)

Sham, pula aku tak pasti sama ada dia sudah benar-benar pindah ke Pandan Indah? Rasa macam sudah, tapi tiada pengumuman rasmi pun!

To another Shah, I really hope that your colleague cum housemate is really okay now. I heard about the mishaps and insya Allah, will try to pay a visit as soon as possible. Motorsikalnya ok tak?

Last but not least, all the best to Eijam for your final. I know you can do it. Insya-Allah.

No comments: