Wednesday 24 June 2009

Borak2 di Chilli's

Apa-apa pun, aku nak minta maaf di atas kekaburan gambar-gambar yang diambil.

Suasana gembira ini dirakamkan @Chilli's, Midvalley bagi meraikan ulang tahun kelahiran seorang kawan, yang merupakan salah seorang ahli geng Sungai Isap Trip dan juga ahli geng bebudak Manchester.

Menariknya tentang hamba Allah ini ialah, aku pernah sama-sama belajar dengan kakaknya. Dalam kurang lebih 10 tahun kemudiannya, aku juga sama-sama belajar dengannya.

Maksudnya... tuanya aku!!!

Once again, happy birthday Dinie. All the best in your undertakings. May Allah bless you with more rahmat, berkat and joy.

Pada majlis yang sama, aku terima undangan ke majlis perkahwinan Shahril dan tunangnya, yang sangat peramah.

Tetapi, aku sudah punya agenda tersendiri dan kehadiran aku ke majlis keluarga ini adalah WAJIB.

Apa-apa pun, Selamat Pengantin Baru. Semoga berbahagia santak ke akhir hayat. Aamin.















3 comments:

looka80 said...

badril - dah lama tak mkn kat chilli's... *sigh*

ukanera arenaku said...

jom sham. how about next friday?

izal said...

kalau internet connection slow, ni lah jadik nye...gambar satu pun tak muncul2....arghh...